تسمح لي يا كريم


تسمح لي يا كريم                                                                                  أن أشكو إليك ضعفي

وقلة حيلتي من تصرفات                                                                        الناس اللي  بقت غريبة

وأنا ما بقتش اعارف اتصرف                                                                  معهم إزاي واعمل إيه

لما ألاقيهم بيتمادوا في الغلط                                                                 أسبهم وأقول ما ليش

دعوة أيوه بس ده حرام وما يرضيش                                                        وجهك الكريم يا ربي  

علشان كده جئت أسألك اتصرف                                                      إزاي في المسألة دي  

علشان ما غلطش في اللي أكبر                                                       مني وتحصل مشكلة

ما يبقاش لها حل بعد كده ونرجع                                            نندم عايزك تقول لي يا رب أنا

اتصرفت صح ولا غلط ولو                                                      كنت اتصرفت غلط

قل لي يا رب العالمين إزاي                                                    أصالح الغلط ده أرجوك

                                              

Comments

Popular posts from this blog

الفرق بين التمييز والتمايز

الفرق بين الدنيا والحياة الدنيا

ثقافة اللف والدوران