مش عارف


اعبر عن حبي.............................لها ازاي ولا اشكرها 
على اللي عملته...........................معايا بإيه ﻹني مهما
قلت كلام مش................................هقدر أوفيها حقها
مهما قلت عنها.................................مش كفاية عليها
هي اكيد تستهل................................أكثر منه بكثير
يا خسارة اني ما كنتش......................بعرف اعبر لها 
عن حبي ده بكلام يا خسارة.................بس هي كانت
أشطر مني وبتفهمني.......................من نظرات عيني
وأنا بصراحة كنت حبب.........................كده اوي مش
قادر اوصف لكم لدرجة.......................إيه لدرجة إني 
كنت دائما بتلكك............................علشان أعايد عليها
في كل مناسبة...................................تيجي ما كنتش
ببقى عايز الكلام...............................اللي بنا يخلص
خالص كنت يتمني.........................يطول أطول وقت
ممكن بس مش مهم............................المهم عندي إن 
احنا بنتكلم كام ساعة.........................بقي مش فارقة
أنا زي ما قلت المهم..............................عندي إن احنا
بنتكلم ربنا يردها بالسلامة.....مجبورة الخاطر من المكان
اللي هي فيه يارب..................أنا اللي بطلب منك ده
                إهداء للدكتورة الفاضلة... سارة معوض           

Comments

Popular posts from this blog

الفرق بين التمييز والتمايز

الفرق بين الدنيا والحياة الدنيا

ثقافة اللف والدوران